Polish English French German Russian Spanish
Zaloguj

Zarejestruj


Obudowa - linia G

01.09.2014

Firma FOGO opracowała i wdrożyła do produkcji nową linię obudów do agregatów prądotwórczych stacjonarnych.

Najważniejsze cechy agregatów w obudowach linii G:

  • Obudowa wykonana z blachy powlekanej warstwą antykorozyjną AL.Zn.
  • Ograniczona do minimum liczba śrub zewnętrznych
  • Podejście przyłącza kablowego zabezpieczone przepustem gumowym
  • Możliwość umieszczenia gniazd na zewnątrz obudowy
  • Łatwy dostęp serwisowy do głównych podzespołów
  • Wysokiej sprawności maty wygłuszające, wykonane z materiałów niepalnych
  • Rama spawana ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa, wraz ze strefami retencyjnymi, chroniącymi środowisko zewnętrzne przed wyciekiem płynów technicznych
  • Dostępne większe pojemności zbiorników paliwowych
  • Możliwość wykonania zbiornika niezintegrowanego z ramą – potocznie zwanego dwupłaszczowym
  • Chroniony kluczem wlew paliwa umieszczony za zewnątrz obudowy; Możliwość wykonania wlewu wewnątrz obudowy
  • Niewidoczne miejsca zakotwienia agregatu, chronione pokrywami zewnętrznymi
  • Możliwość załadunku agregatu przy pomocy wózka widłowego oraz dźwigu z zawiesiami
  • Układy wydechowe wyposażone w wysokiej jakości tłumiki spalin

Agregat prądotwórczy w obudowie G

 


Kontener - linia C

01.06.2014

Firma FOGO opracowała i wdrożyła do produkcji linię obudów kontenerowych C. Są to obudowy o wymiarach zgodnych z wymiarami kontenerów morskich, tj. 10, 15 i 20 stóp. Obudowy stanowią podstawę konstrukcji agregatów prądotwórczych o różnych mocach znamionowych, opartych o silniki znanych producentów.

Na zamówienie naszego skandynawskiego klienta zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy agregat prądotwórczy w kontenerze arktycznym, oznaczony jako CVS 200.
Jest to specjalna konstrukcja kontenerowa, oparta o silnik Volvo klasy stage IIIa i prądnicę Sincro, oferująca moc znamionową 200 kVA. Dzięki zastosowaniu unikatowych rozwiązań konstrukcyjnych i specjalnie dobranych materiałów, osiągnięto wyjątkowo wysoki poziom tłumienia hałasu. Gwarantowana moc akustyczna Lwa wynosi 88 dBA. Specjalnie dobrane materiały izolacyjne pozwalają na pracę agregatu w bardzo niskich temperaturach otoczenia, charakterystycznych dla krajów skandynawskich. Na wyposażeniu agregatu znajduje się nagrzewnica, pozwalająca na utrzymanie wewnątrz kontenera temperatury, niezbędnej do płynnego uruchomienia silnika oraz gotowości do natychmiastowego przyjęcia pełnego obciążenia. Ponadto elementy konstrukcji agregatu, szczególnie narażone na skutki działania niskich temperatur, jak na przykład przewód paliwowy, łączący wlew paliwa ze zbiornikiem, zostały dodatkowo zabezpieczone termicznie.

Agregat arktyczny CVS 200

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu, pokazującego etapy projektowania, produkcji oraz testowania agregatu prądotwórczego CVS 200.

 


FOGO TWIN

01.01.2014

O produkcie

  • rejestracja_twin

Z satysfakcją informujemy, że firma Agregaty FOGO uzyskała rejestrację wzoru wspólnotowego dla konstrukcji zespołu prądotwórczego w obudowie typu Twin. Świadectwo rejestracji zostało wydane przez Urząd Harmonizacji Rynku Wewnętrznego i stanowi ochronę wypracowanej przez naszą firmę konstrukcji na terenie Unii Europejskiej.

 

Najważniejsze cechy zespołu prądotwórczego FOGO TWIN:

  • Innowacyjny zespół prądotwórczy, złożony z dwóch agregatów, umieszczonych w jednej obudowie
  • Sumaryczna moc zespołu uzyskiwana jest z jednego przyłącza
  • Doskonały stosunek ceny zespołu do jego parametrów
  • Możliwość synchronizacji z innymi zespołami lub agregatami, a opcjonalnie także z siecią
  • Niższe koszty eksploatacyjne w porównaniu do klasycznego agregatu o tej samej mocy
  • Możliwa praca jednego z agregatów przy zmniejszonym zapotrzebowaniu na moc oraz w trakcie awarii lub serwisowania drugiego agregatu
  • Równomierne zużywanie się agregatów dzięki pracy naprzemiennej

W programie produkcji znajdują się zespoły prądotwórcze od 800 do 1280 kVA mocy znamionowej z silnikami Volvo. Niebawem planowane jest wprowadzenie zespołów od 800 do 1540 kVA mocy znamionowej  z silnikami Doosan.
Wszystkie zespoły wykorzystują najwyższej jakości prądnice marki Sincro, sprawdzone w tysiącach sprzedanych agregatów marki FOGO. Pozostałe komponenty zasługujące na uwagę to markowe kontrolery Comap, DSE, Woodward oraz profesjonalne wyłączniki i napędy silnikowe Eaton.

Agregat w obudowie TwinAgregat w obudowie Twin

TWIN w obudowie

  Nazwa V kVA L.T.P. kVA P.R.P. Prądnica Silnik Emisja spalin Obroty [obr/min] Zużycie paliwa [l/h] Zbiornik paliwa [l] Linia
Zespół prądotwórczy TWIN FDT 1000 VS FDT 1000 VS 400 1100,0 1000,0 Sincro Volvo stage II 1500 209,0 2x1990 T
Zespół prądotwórczy TWIN FDT 1200 VS FDT 1200 VS 400 1307,0 1188,0 Sincro Volvo stage II 1500 242,4 2x1990 T
Zespół prądotwórczy TWIN FDT 1300 V3S FDT 1300 V3S 400 1423,0 1294,0 Sincro Volvo stage IIIa 1500 270,8 2x1990 T
Zespół prądotwórczy TWIN FDT 1300 VS FDT 1300 VS 400 1394,0 1268,0 Sincro Volvo stage II 1500 262,0 2x1990 T
Zespół prądotwórczy TWIN FDT 800 VS FDT 800 VS 400 880,0 800,0 Sincro Volvo stage II 1500 164,2 2x1380 T
Zespół prądotwórczy TWIN FDT 900 VS FDT 900 VS 400 990,0 900,0 Sincro Volvo stage II 1500 184,2 2x1380 T

TWIN w kontenerze

  Nazwa V kVA L.T.P. kVA P.R.P. Prądnica Silnik Emisja spalin Obroty [obr/min] Zużycie paliwa [l/h] Zbiornik paliwa [l] Linia
Zespół prądotwórczy FDI 1000 VS Zespół prądotwórczy FDI 1000 VS 400 1100,0 1000,0 Sincro Volvo stage II 1500 209,0 2x4500 I
Zespół prądotwórczy FDI 1200 VS Zespół prądotwórczy FDI 1200 VS 400 1307,0 1188,0 Sincro Volvo stage II 1500 242,4 - I
Zespół prądotwórczy FDI 1300 VS Zespół prądotwórczy FDI 1300 VS 400 1394,0 1268,0 Sincro Volvo stage II 1500 262,0 - I
Zespół prądotwórczy FDI 800 VS Zespół prądotwórczy FDI 800 VS 400 880,0 800,0 Sincro Volvo stage II 1500 168,2 - I
Zespół prądotwórczy FDI 900 VS Zespół prądotwórczy FDI 900 VS 400 990,0 900,0 Sincro Volvo stage II 1500 185,8 2x4500 I

Archiwum

TRAFOGEN

01.05.2014

Firma FOGO wprowadza do oferty nowy produkt tj. tandem w jednej zabudowie betonowej agregatu i stacji transformatorowej.
Produkt o nazwie handlowej TRAFOGEN dostępny jest już na zapytanie w wykonaniu naziemnym, a obecnie trwają prace projektowe dla wersji podziemnej.
Projekt będzie realizowany przy współpracy z ZPUE Włoszczowa, czołowego producenta stacji transformatorowych.
Zapytania prosimy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opiekun produktu: inż. Andrzej Kardach.


Obudowa - linia E

01.01.2014

Biuro projektowe firmy Agregaty FOGO zaprojektowało nową linię obudów do stacjonarnych agregatów prądotwórczych. Obudowy linii E występują w wersji dwudrzwiowej (dla mocy do 100 kVA) oraz czterodrzwiowej (do 150 kVA, a z silnikami IVECO do 200kVA).

 

Nowa obudowa ma długą listę zalet, spośród których do najważniejszych należą:

  • Kompaktowe, dopasowane do mocy rozmiary
  • Atrakcyjne wzornictwo
  • Przyjazna dla środowiska, stabilna stalowa konstrukcja oraz spawany ramozbiornik z wanną retencyjną, odporną na wycieki
  • Szeroki wachlarz pojemności zbiorników, dostępnych na zamówienie
  • Obudowa wykonana z blachy powlekanej warstwą antykorozyjną AL. Zn.
  • Łatwy dostęp serwisowy
  • Ergonomiczny transport, załadunek i rozładunek przy użyciu wózka widłowego oraz urządzenia dźwigowego
  • Obsługa oraz tankowanie agregatu bez konieczności jego otwierania

Obudowy E zostały już wprowadzone do produkcji, stanowią podstawę większości nowych agregatów prądotwórczych, produkowanych przez FOGO.

Agregat w obudowie typu EAgregat w obudowie typu EAgregat w obudowie typu E

 


Obudowa - linia M

01.01.2014

Uzupełnieniem gamy nowych obudów do agregatów prądotwórczych FOGO jest linia M. Obudowy te stosowane są w agregatach prądotwórczych o mocach powyżej 200 kVA.

 

Obudowę typu M charakteryzują między innymi:

  • Atrakcyjne wzornictwo
  • Spawany zbiornik z wanną retencyjną
  • Szeroki wachlarz pojemności zbiorników, dostępnych na zamówienie
  • Obudowa, wykonana z blachy powlekanej warstwą antykorozyjną AL. Zn.
  • Łatwy dostęp serwisowy
  • Tankowanie agregatu od zewnątrz
  • Bezpieczne, chronione osłonami, przestronne podejście kablowe
  • Ergonomiczny załadunek i rozładunek przy użyciu wózka widłowego oraz urządzenia dźwigowego

Agregat w obudowie typu M